Tuesday, November 8, 2011

Dilemma wanita

Dear blog..

saya ingin berkongsi perasaan yang tidak tenteram yang saya alami sejak dua menjak ini..
Bila saya terfikir Jek tentang perkara ini saya akan merasa tak best..bila saya rasa tak best saya akan bad mood.bila saya bad mood sy akan hangin satu badan.bila saya dah hangin satu badan biasanyer hubby saya aka papa iman akan menjadi mangsa kemarahan saya.
Perasaan yang tak tenteram ini bermula sejak satu malam kira-kira 2 bulan lebih yang lepas.masa ketika itu lebih kurang 3 pagi.ketika saya sedang menyusukan mohammad zayyan iman aka baby iman..ketika dalam keadaan stress yang amat sangat kerana tak cukup tido..plus sakit Kat tut Dan tut..Ia sangat la menyeksakan..rasa saya seperti di tipu.apabila saya hanya membayangkan sakit bsalin adalah yg paling sakit.pas bersalin dah tak sakit lagi..tapi Rupe-rupenyer tidak...di ulangi TIDAK!!!!!!sabor Jek la...

Sambung balik cerita tentang perasaan tadi...secara Tibe-Tibe Dan dramantik selepas selesai memberi iman susu botol yang saya Pam setiap 2jam...
.....
...
..
.
Jeng-jeng........
Iman telah melemparkan senyuman yang sangat ikhlas kepada saya...
Sangat ikhlas..seolah-olah mengucapkan ribuan terima kasih kepada saya...
Ohhhhh...tidak....
Masa itu hlg semua rasa yang tidak happy yang saya hadapi...
Dunia nie rasa sangat indah sekali...
Susah nak ungkap dengan kata-kata..
Saya rasa saya dah jatuh cinta..

Terus nyanyi-nyanyi happy..lalala..

Sejak dari moment itulah perasaan ini muncul.saya sangat jeles bila orang lain pegang dia.saya jadi tak keruan bila org dukung dia.saya lebih rela letak iman sorang2 tgk TV dari Suh orang lain tengok dia.ohhhhh..lagi satu saya takut dia suke orang lain selain saya.

Perasaan ini diburukkan lagi bila saya terpaksa nak serahkan iman utk orang jaga..

Ohhh tuhan bantulah saya..
Sekian terima kasih..

No comments: